färdigt



På soffan



På bordet

Nu ska jag duscha efter träning och sen ska jag springa över till fam Axene och äta lite mat =D
YAY så skönt att slippa lista ut vad jag ska laga här hemma. Idag var det kortslutning på det. Inga idéer
helt blankt.

Tanken var att vi skulle ha tjejkväll. Jag , Jenny Axene och lilla Lovisa men Petter jobbar och kunde inte vara hemma med de andra barnen så det får bli familjemys med Lorena istället ;) aldrig fel heheh

Häromdan fick jag en massa pysselgrejer de hade suttit och gjort en hel dag till mig. Åh vad msigt. De hade ansträngt sig så mycket och sparat en kaka till och med till mig som dem själva hade bakat. heheh

Får fortsätta sy andra kudden ikväll...


Kommentarer
Postat av: Jenny

ska du ha kvar dom soff kuddarna som du fick av oss? annars kanske jag kan ta tillbaka dom? skulle passa fint på vår soffa ;)

2009-11-19 @ 18:47:34
Postat av: Lorena

Ja det är ju dem kuddarna ;)

2009-11-19 @ 20:48:30
Postat av: Jenny

Men har du sparat överdragen? för då kan jag ta dom?

2009-11-20 @ 12:01:07
Postat av: Leia ♥

Allt bra? =)

2009-11-20 @ 15:35:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0