måndag

En ny vecka. Undra vad för spännande som kommer hända.
Hade en ritkigt rolig middag i torsdags hos mina vänner Chris och Azedeh och fick en väldigt fin övveraskning. Hon har en knådis i magen =) ååh vad glad jag blev.

Har jobbat hela helgen och har inte hunnit blogga någonting. Just nu är jag så lycklig!! När man får den där efterlängtade stunden att umgås med Gud så blir man bara lycklig man fattar inte vf man bara är det. IKväll hade jag min lärjunge här hemma. Vi började from scratch och hon satt där med ögonen och öron 100% fokuserad på allt jag sa. OCh vi fick en fin stund tillsammans att prata om livet. Skönt , this is it liksom. Det här är det jag lever för. Föra andra människor nämre GUD ååh vilken underbar känsla....

ganska seg är man ändå. Lite huvudvärk men jag sov hela dan. Skulle gå upp halv tre eller jag gick upp då. Men jag kom inte längre än till hallen hahaha jag var för trött och helt mör i kroppen så jag gick tillbaka och la mig och gick upp kvart i fem hahahaa gymmet väntade på mig så jag fick springa dit när jag hade vaknat lite. Cyklade för fullt sen blev det pizza med Edessa heheh

Nu ska jag ringa min bästis och boka bounce biljetter =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag följer gärna med på bounce! tror andy oxå skulle tycka det var kul! han tittar på sånt mer än mig!

2009-11-10 @ 16:11:14
Postat av: Lorena

åååh jaaa gör det. 24 april nästa år. Deras sista någonsin!! Det kommer bli så kul!

2009-11-10 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0