Ny hobby

Ja jag har skaffat en ny intressant hobby .. typ hhahaha sitta inne på lägenhetsbyte.se och kolla runt
det är så skoj hahaha svårt att slita mig. Känns lite som ett spel.
Man visar intresse sen längtar man tills man får svar.

Och det går så bra för mammas del =D =D =D fick ett 100% ja till men det var precis den lägenheten hon vill ha. och det är ett stenkast från där min moster bort. PERFEKT!

Nu ska jag till taxfreen och köpal lite presenter. Blir väldigt tråkigt jul när det gäller presenter. Min budget är ganska tjat tyvärr =(
Sen ska det bakas pepparkakor med mina små pepparkakspojkar hehehe

ledig helg ÄNTLIGEN!!

asså det är så roligt, igår vaknade jag och var ganska dålig.. väldigt dålig. SÅ jag bara oh no nu är jag sjuk. Tryckte i mig vitaminer och massa te med honung. Fick sova på jobbet och plopp nu är jag bra =) =) YES MAN
kände mig riktigt sjuk igår men nu rinner snoret bara för allergin hahah

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0