pärlor pärlor pärlor



Idag har det varit en sooooft dag. Mycket skönt..  Var  i Östermalm och köpte lite smycken för att pyssla lite =) vet exakt vad jag ska göra.. väntar bara på lönen ;)
Har pysslat med det idag, gjorde färdigt en beställning och började på ett annat men det fattas lite saker.

Även gjort färdig modellen till min klänning. Nu måste jag bara hitta rätt tyg och ett testtyg så det garanterat blir rätt =D

Sen blev det middag här hemma och en snubbe kom och köpte mina möbler som var till salu ;) 350 spänn rikare.
Det går till julklapparna =D

Så nu är det dax att göra om hallen =D

Sitter med mammas STORA halsduk som hon stickat till mig förra året. Jag älskar den nu hihih.
Har börjat få ont i halsen men nej nej inte bli sjuk. Tänkte ta vaccinet men jag hoppar det tills jag känner att halsonten försvinner helt annars riskerar jag bli sjuk.

Imorgon ska det jobbas igen =) funderar på att gå till den här personalbutiken som finns på arland och kolla lite . Allt jag köper  får jag 20% rabatt på. Måste också ta foto till min nya badge ( ÄNTLIGEN blir jag av med monster fotot heheh )

Kommentarer
Postat av: anna kvist

hej!

va kostar d uuuursnygga hårsmycket om ja skulle beställa det? det som du har när du är sminkad o snygg:)kraaaam

2009-11-11 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0