stress stress bra stress

oj här händer det grejer. känns som att mitt schema idag är kaos men men
Har gått med på lägenhetsbyte.se för att fixa mamma lägenhet. Hon måste byta typ NU
hon klarar inte av att bo där mer men god news.. har redan fått napp efter en dag. Hur bra som helst!
Hon msåte bara gå och kolla på dem så är det färdigt för flytt.
Sen fick hon ingen bidrag för att åka till chile då är det bara att söka till näsa fond. Så jag har suttit i telefon med det och mina två olika läkare. MYCKET!

Har lagt ut min lägenhet också men stockholm är lite svårare faktiskt. Hur många vill flytta till märsta liksom =S hahaha

Sen lyckades jag få tvättid idag så jag håller på och springer iväg hela tiden mitt i allt detta. Och jag kommer inte ha råd att fixa tvättmaskinen den här månaden. Jag behöver material för 900 spänn och det är liksom jul om en månad. Så jag får vänta tills min maskin kommer igång=(

Har handlat EN MASSA MAT för min nya sunda kost som jag påbörjar idag. härligt..

Hallå jag fyller 23 snart.. PANIK jaa panik.. lite iaf heheh

usch jag måste hinna träna och sova och kl är 13!!!!!!!!!!!

stress men det är bra stress grejer.. iaf det här med lägenheten. Så skönt om mor äntligen får sin efterlängtade lägenhet. Lite jobbigt blir det för vi har ändå bott där sen 1997... fatta vad mkt minnen man har oh well dax att skapa nya minnen i en ny lägenhet då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0