Suktar

sitter och suktar efter skor och väska...

Väskan ska jag köpa till mig själv i födelsedagspresent =D

Wera Wang inspirerad väska.. ååh  I want

och dessa skor skulle vara något ;)



mysigt med såna

egentligen är jag sugen på att köpa overknee stövlar men jag är så kräsen. Måste hitta dem perfekta. Den här månaden får jag nog skippa det. Har dock inga höstskor liksom =/  går runt med högklackat eller converse inge höjare precis..

Skor är något jag verkligen tycker man ska lägga ner pengar på.. Okej kanske inte överdrivet men för mig är det helt okej att de kostar 600-700 spänn liksom. så länge det är bra skor och inte skopunkten.

Söker efter fina stövlar eller ja boots fast med päls. Har du något bra förslag på hemsida??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0