tänka sig

att min stränga arbetsmiljörapport togs på så stort allvar! och det gav resultat på direkten alltså heheh ffick till och med gå och prata med chefen om det. ganska bra för att vara securitas.

VI hade ett möte idag med nattgruppen plus fackordförande kom och prata lite. Asså ja man har inga ord.
Om ni bara visste hur det ligger till..

Nu har jag fyndat riktigt bra =D tänk att Gud alltid fixat det bästa. Har försökt få tag på en tjej om hennes annons på blocket men hon svarade aldrig. blev lite besviken för jag ville så gärna ha det badrumskåpet för 300 spänn MEN nu har jag fyndat  =D ett exakt likdant badrumsskåp fast med alla fem tillhörande dela. Varav två av dem har använts och resten är fortfarande nerpackade i förpackningen ... för 300 SPÄNN fatta vad bra.

Kommentarer
Postat av: camilla Strand

oj, vad spännande, vad händer på jobbet?? bra eller dåligt? nu är jag ju ännu mer nyfiken! fika nån dag kanske?;)

2009-11-23 @ 13:21:06
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0