THe king of Pop

Ja han är min släkting visste ni det??? hahah jag drömde iaf att det var så. Och jag fick åke runt med honom också *fniss* Har man en livlig fantasi så har man.

Idag åkte jag till Kista för att försöka byta jackan men fanns ej i rätt storlek. De har iaf lagt undan en åt mig inne i stan.

Passa på att köpa lite grejer och nej inte kläder faktistk. Ganska duktigt. Jag  var inte så sugen på det.  TÄnkte först att jag skulle hitta något till kryssningen men klänningen jag testade var inte så bra och sen tröttna jag. Jag får ta något hemme och sy en paljettkjol istället =D

Köpte en massage bok : Läkande massage, sy tidning, skräddarsax, en bra bok att läsa på position hehe långvecka nu=)





Dax att sy =D

Kommentarer
Postat av: Jenny

ska du byta skinnjackan ändå??

2009-10-04 @ 11:17:07
Postat av: Lorena

Har redan gjort. Den här satt 100 ggr bättre

2009-10-04 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0