massor att göra

Tänkte gå upp vid nio idag men nä jag försov mig fram till min kompis Ehsan ringde och väckte mig kvart i tolv.
Åh crap tänkte jag men jag får väll skylla mig själv om jag sover 5 timmar efter ett hårt jobbpass bara för att gå och shoppa. heheh så går det.
Sprang till bussen för att dra till WIllys och handla mat. Köpte sats kort så nu ska det tränas minsann.
Snabbt tillbaka och börja slipa spackel på väggen, maskera, börja måla. Tills jag upptäcker att det inte finns mkt målarfärg kvar .. CRAP tänkte jag igen så jag springer till bussen för att åka till ÖB. Köper det jag behöver och kommer hem för att fortsätta måla. Så nu håller det på att torka. Måste måla tre lager totalt.  ÖB kvalité liksom heheh

Så det som gäller är att  måla, laga mat, städa, plocka undan,måla igen, sy gardiner och måla igen..

=D tjingeling

Kommentarer
Postat av: ☆Mikaela och lilla Aimee

Har du haft en bra dag? :)

2009-09-29 @ 22:09:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Lorena

riktigt bra. Massor att göra =D

2009-09-29 @ 23:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0