oooh my

Vet ni vad jag just kom pÅ!!!

Ett av mina roligaste hobbyn är att städa!! OH MY!! kärring varning.. trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle bli sån
Jag njuter verkligen av att städa, tvätta och plocka i ordning. Jag stökar gärna ner ( har jag märkt) när jag jobbar eftersom det blir stressigt också för sen när jag är ledig så kan jag städa mycket =D =D hahah

och vet ni vad jag ockå upptäckte, oavsett hur mkt jag envisas med att använda min sommar foundation så näää jag har blivit blekare och fick gå ner ett steg. Jag fick ta min blekfis foundation som jag brukar ha under vintern.. Jupp lika bra att inse jag är inte brun längre =( =( men som tur är så åker jag till tunisien om två månader =D =D

ikväll blir det myskväll med tjejerna. I hope.. känns som det ALLTID kommer massa saker i vägen men de här sakerna är ju förstås mycket viktigare än våra kvällar. Och det förstår jag men någon gång ska vi få till det.

Planerna är att käka middag, dra till sigtuna och kolla på brasan sen är det spa/film kväll =D

dags för sminkning

Kommentarer
Postat av: Pili

Jag vet!! Och du älskar att diska. Ditt lilla freak!!!

2010-05-06 @ 09:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0