Torsdag

Övernattade hos Montanos. Blev så sent efter filmen. Kollade på Obsessed med Beyonce. Det var ändå ok lite långsam men bra att fördriva tiden med.

Fick sovmorgon av azze hihi hon väckte mig inte kl 6 med max.
Blev en tur till gallerian och kolla runt lite, hittade lite fina grejer till mamma. Hon fyller ju år snart =) blir massa små presenter.

Nu ligger vid på soffan proppmätta av pastasalladen jag lagade. Hon kollar på glamour jag bloggar hahah ... glamour är inte min grej precis..

Har någon pillat på IPAD? jag fick göra det tisdag natt. ohhh myyy... ska sälja min lilla bärbara och skaffa mig en ipad. Sjuuukt snygg och braaa!!

ska platta mitt hår nu =)

tjululuu

Kommentarer
Postat av: Jocke

aaah, jag tror att jag har pillat på en Ipad.. Men är inte säker.. ^^

2010-08-12 @ 23:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0