GOTT NYTT ÅR

Hoppas ni får en trevlig kväll mina läsare. OCh att det här året har varit ett år full av välsignelser.
Welcome 2011

Jag gillar inte bli så där nostalgisk när det är nyår eller komma med ett nyårslöfte. Jag tycker det är lite löjligt med sånt. Var dag är en ny dag och ett år har 365 dagar för att påbörja något. Det behöver inte precis bli nyår för att göra något. Och oftast så håller inte dessa nyårslöften ändå.
Så mitt nyårslöfte är att inte ha något nyårslöfte utan helt enkelt leva varje dag fullt ut.

Så nu ska jag bege mig till jobbet om några timmar och fira in 2011 med pommac och snittar som Linda har fixat. En mysig kväll med kolleger och vänner i en personalingång hahah

Men först en super god middag som svärmor har lagat =)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0