Julklappar


En jätte snygg adidas necessär som jag älskar! Motivet var: eftersom du reser så mkt haha
och japp det gör jag och det var perfekt för jag ber alltid svärmor om en necessär ihih


Så glad över mina julklappar! allt var verkligen wow =) från den lilla papperslappen till den stora KAMERAN JAG FICK AV SABER!!! EN NIKON D3100 kan ni fatta!! woohooo



I'm so happy! Har väntat så länge efter att få köpa en fin kamera. Och han fixar det ;) nu ska jag minsann gå min efterlängtade fotokurs. Helst av allt med Samuel Wilkander men jag tror inte han håller kurser längre.
Får nöja med med det nästbästa då =P  ihihih

Juste min bejb kan vara så kreativ. Han gav mig och syster en makeupkurs/kväll för två. SÅ PERFEKT! Vi bara skrek båda två hahaha en riiktigt Perez Jensens kväll =D

Kommentarer
Postat av: Bambam

Nice kamera Lore! Jag köpte en själv till mig med en 18-105mm objektiv, är suuuper nöjd! Hade gött! Bambam

2010-12-28 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0