massa massa

Idag har det hänt grejer =D
Gick upp tidigt vid nio ( jaa det är tidigt för mig som lägger sig vid 03)
Åkte för att övningköra, sen blev det en runda till Anna och Jonathan för att pussa på deras baby=D
eller min brorson =P
Åkte förbi skärholmen och spenderade mitt presentkort på panduro! =) perfekt köpte grejer som jag dragit ut på så mycket. Men det är perfekt för mina smycken. Gjorde tre olika smycken idag. Foton kommer strax ;)

Nu har jag svettats som en gris med Zumba =D
Rasta Kaleb next...


BTW jag har ju så länge velat ha en locktång som är från USA, sån här proffesionell "Marcel" och av en slump var jag inne på eleven.se och kollade under fynd. GISSA vad jag HITTA!! MArcel 16 mm 40% rabatt =D
Den klickade jag hem direkt och allt gick på 175 kr. Ska hämta ut den  imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0