Phonecall

Fick ett samtal igår från min faster som jag inte pratat med på evigheter känns det som. Gissa om jag blev glad =D
Jag skickade ett sånt där fint ego julkort till henne med ett foto på mig hahahah då tyckte hon att det var dax att ringa mig och säga hej =D
Hann dock inte prata så mycket eftersom jag var på väg till bion. 
Jag fick ringa upp eftersom jag hade missat hennes samtal och så var det  Emilio som svarade..
- Hej det är Emilio
- eeeeh HEj eeh det är Lorena

hahaha blev så galet förvånad över att höra hans röst, han är så stor nu helt plötsligt..
Aja det blir väll att besöka dem när jag åker hem till malmö i februari

Igår blev det som sagt bio.. blev tvingad dit egentligen. Och jag blev bjuden för jag vägra betala för att kolla på AVATAR men till min förvåning så var den faktistk bra, vissa grejer var lite för mycket fantasi men hela idén och handlingen är ju klockrent! 3D är helt klart det nya. fatta vad coolt det var. Jag vill se det rengar köttbullar i 3D också ahahah
Kolla på youtube hur dem har gjort filmen, så häftigt MEN jag kan inte sluta tänka på vilket freak den här författaren måste vara hahaha Hur tusan kan man komma på en sån här film??!! Han måste verkligen läst väldigt många fantasy böcker för att har skrivit den här filmen. Det coola är att manuset redan var färdig 97- men det fanns inte den här avancerade utrustningen för att göra filmen så han fick vänta fram tills nu. Filmen gick på en 1 miljard tror jag =O  och de har redan tjänat in det igen..  Hur vet du allt det här Lorena?? Jo , min källa kommer från Saber, ännu ett freak hahhaa

Så japp till min egen förvåning så rekommenderar jag den. Till och med Lasanthe tyckte om den. Han var också tveksam haha Han bjöd på godis i början av filmen men eftersom jag ätit pizza så tacka jag nej.  Då sa han att han frågar igen om en halvtimme... men icke han var så inne i filmen att han glömde bort det helt hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0