Byte av chaufför

SKulle gå upp 03.30 men förvirrad som jag är när jag är nyvaken gick jag upp en timma för tidigt. hahaha trodde klockan var 03.39 och ändå trodde jag att 39 var typ 29 och klockan inte ringt än men klockan var ju egentligen 2.39 ahahaha

så kl 04 rullade bilen iväg.  Det var så jobbigt att lämna mamma, var så ledsen i två timmar efteråt. Första gången det blir SÅ jobbigt att lämna mamma och Kaleb
PÅ tal om Kaleb hahah ni anar inte hur han ser ut, GLömde ta foto på honom men han är typ en kinesisk nakenhund nu. Så kortklippt blev han ;)

Dags för ett byte efter 3h körning. Nu ska jag sitta och softa, snart är det kisstop då ska jag måla naglarna och läs korkörtsboken =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0