Jaha här sitter man och jobbar då. Önska...

download_29929_1 (MMS)

Jaha här sitter man och jobbar då. Önskar JAG hade ett jobb där man kunde utvecklas och med lite utmaning. Det kanske kommer :) Hela juni här vi flighter varje natt nu. Just nu längtar JAG bara hem till Malmö :) Bästa stället när det är sommar. Haha vet ni att jag hela mitt liv trott att det heter vattenkoppar. Hihi men efter 23 år är det äntligen någon som tillrättavisar mig haha. Har även lärt mig finska Sumpi on kuuma. Hihi Längtar till måndag eftermiddag. Då ska jag få umgås med pili på ett hundcafe. Ska pussa på Nino tills han blir less. Har haft sån hundlängtan så länge nu. Det är ju ett halvår tills jag får ha kaleb igen. Min älskade vovve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0