Träna träna träna

Har börjat stenhårt med min diet som många vet. Tänk att det ska gå så långt innan man säger stopp till fler kilon. Nu är det sjukt jobbigt att gå ner allt. Men med 2 kilo borta så blir man ändå peppad till att fortsätta. =D
Snart är den riktiga Lorris tillbaka lika vältränad som innan. Vet ni att jag har satt upp en bild på en tjej som jag hittade i en tidning haha. Det första jag tänkte var " SÅÅ vältränad ska jag bli!!!" hahahahah

så nu kollar jag på den varje dag och jag längtar. Har lite hemliga planer på g mohhahahahah

Idag tränade jag zumba i huddingehallen. Fyyyy vad skoj. Önskar dock att jag hade en träningskompis.
Har ont i lilltån nej jag menar stortån av danskorna. Kanske dags att köpa nya ??

Vet ni att jag hade värsta bråket på jobbet förra veckan hahaha en kille som sa J**** Bitch till mig hahaha och jag bara DETSAMMA och TREVLIG RESA!!! Vet ni vad han sa dåå hahaha
Helt arg svarade han: VF SÄGER DU SÅ FÖR NÄR DU INTE MENAR DET ! hahahahahha

*längtar till malmö*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0