Veckan

Haft så mycket att göra så jag har inte haft orken ens att sitta på facebook. Så illa är det hihihi.
Mamma börjar återhämta sig tack och lov. Hon har fått två påsar blod för blodvärdet var alldeles för lågt.
Hon har smått börjat äta lite mat och hon mår inte lika illa längre. Men morfinen får hon fortfarande, stackaren kan inte ens sova för all morfin för hon drömer så mycket dumheter. Men det är på väg mot rätt håll iaf.

Min hubby åkte hem idag=( så tråkigt utan honom. Till och med Kaleb är lite deppig. Saber har blivit hans favvo. Går och lägger sig hos honom och kommer så fort han kallar på honom. Men mig näää det tar hundra år innan han dyker upp. HAHHA

I fredags hade mamis bästis kalas hemma hos sig. Vi blev bjudna och åt de godaste chilenska "burgarna" och lite tårta förstås.  Och jag fick äntligen träffa Mateo som är 4 mån. Så mysig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0