B-day girl

Igår fyllde Azze år.. Eftersom hon hatar (ok inte alls gillar ) att få presenter så fick hon värdecheckar av mig istället..
En tjejkväll, en matlagningskurs, en barnvaktskväll och ja något mer..

Vi hade riktigt mysigt igår.. Under dagen skulle vi dra till Universitetet i stockholm eftersom hon har kommit in på utbildningen hon sökte till =D =D YAY
Så hon ville checka läget lite men det blev bara att vi satt och fika med hennes syrra som redan pluggar juridik.. Tydligen var vi på helt fel ställe hahah

Keisha får följa med överallt nu förtiden. Hon har sin plats under vagnen och sitter så fint hahaha ingen märker något så vi går in överallt med henne. Men det har hänt att hon har hoppat ut när hon hör någon hälsa på oss hahahha

Efter skolan sprang vi till stan och var på jakt efter ett spel som är såå roligt. Orangino som bara säljs på designtorget. Satt och spelade heeela kvällen haha. Man läser ett kort, på kortet är det olika påstående som ska förklara hur man själv är.
Ex: Humoristisk: jag har en tendens att få folk att le  eller skratta
Då ska alla rösta mellan 1-4 hur det passar in på mig som läser kortet. Där 4 är: stämmer in helt och hållet.

Lite roligt att se vad man har för uppfattning om sig själv och ifall folk har samma eller en annan uppfatning än vad du själv har. Väldigt intressant spel ahahah mycket skratt och diskussioner. Det roliga är att man får förklara och övertala folk också..

Men innan spelet satte igång så lagade vi ( hehe jag, Azze fanns med i ett hörn och kolla på facebook) en jätte god middag..Så god.. En kycklingryta med touch av lime.. MUMS! det ska jag sätta in i mitt matschema

Och tårta till efterätt ;)

Vi har så roligt när vi hittar på grejer, fjantar oss så mycket. Azza tar mig i handen om jag går för nära tunnelbanan hahah.. Vi springer som dårar för att hinna med den med Max i famnen och Keisha i vagnen istället..
Vi kompleterar varandra bra hahaha.. Hon har NOLL lokalsinne men det har jag hahah
Hon är bra på att ta beslut vilket är väldigt skönt så slipper jag hihihi





Det sa bara klick... ( hahahah )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0