Ös på !

Den här veckan asså! Inte precis någon semester. Men först det här med väskorna och nu min morsa.
Vi var hos läkaren igår och tyvärr så fick vi dåliga nyheter. Nu när det redan är sagt till de flesta så gör det väll inget att jag skriver det här. Men hon har tydligen en tumör i tjocktarmen.
Nu väntar vi bara svar från läkaren vad för slag tumör det är men oavsett vad det är så blir det ändå operation snarast.

Jag är ändå tacksam att jag fick vara här när de gjorde den här undersökningen på mamma. Det var så smärtsamt att se henne ha så ont trots all morfin och lugnande. Tack gud för att jag fick lov att sitta brevid henne under hela undersökningen!

Så Ös på.... hit me! Nu när ändå stormen är här så är det bara att ösa på med bad news. Efter stormen kommer solen =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0